Dag 4 och Dag 5

Dag 4 – 7 rädslor

1. bli väldigt sårad

2. få HIV

3. hårstrån, speciellt långa (snarare fobi, men aja.)

4. att någon ska skrämma mej hemma

5. att min familj ska lämna mej

6. ?

7. dö ..

 

Dag 5 – 6 låtar jag tycker om

1. Anton & Affe - Du var mitt allt
2. Adele - Someone like you
3. Den svenska björnstammen - Vart jag mej i världen vänder
4. Dead by april - What can i say
5. Thåström - kärlek är för dom
6. James Blunt - Goodbye my lover

Har inte haft tid att skriva här på två dar,
i förrgår så var jag i skolan 8-16,
första ggn på hela året.
Igår så var jag på Ljusdal och julhandla,
köpte även ett nytt block till mej själv :)
När jag skulle gå till bussen som gick till Hybo så fick jag då mej en chock,
blev överlycklig konstigt nog !
Så tog jag bussen till 20åringen,
där fick jag kladdkaka och kladdmuffin,
mumsfillibabba !
Jag och Louise fick oss en överraskning av Monica och Bengt,
en kväll på romerska (för er som inte vet äre ett "spa")
Så åkte jag hem efter de,
sen tog jag mej en motionsrunda med finare ord !
Nu kan jag klara mej ett tag till,
lycklig tjej.
-
Ikväll ska jag slå in paket till Clara tjejen min,
hon ska få sej en liten bok om nästan alla disney historier.
Fär hon blir ju hela två år imorn,
och min morfar fyller oxå år imorn :D
Nu ska jag ta och göra lite pepparkakor,
tror jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0