Dag 10 - En person du litar på

Kan jag skriva två namn i ett ?
Jonise :D haha !
Jonna-Li och Louise <3
-
Sen finns det självklart fler jag litar på,
men kanske inte lika mycket som dom !
Dej litar jag ju på,
annars hade jag aldrig hoppat av en buss så
jag kunde fått vänta en timme mitt ute i ingenstans,
men du kom dit :D

Var bara jag och Cissi i skolan,
ännu en dag.
Men jag kom dock lite sent,
för Emelie lyckades sova över igen,
så kom till skolan vid halv elva och då tog vi lunch,
sen for vi och spackla rummen igen !
Vi fick sluta vid två,
när vi var klar !
När jag kom till Ljusdal gick jag på luciatåg för Alma och Claras dagis,
efter det så skjutsade Rosa mej för att handla och sen hem mej.
-
Så nu sitter jag här och äter toast,
som jag gjort med min nya maskin :D
gött som attans äre !
Nu vill jag bara att klockan ska gå,
gå, gå och gå :D helst så det kanske kan bli fredag.
-
Men jag kan säga att jag är en stolt syster idag,
min lillebror har blivit mobbad för sin röst i skolan,
så nu när dom skulle ha luciaframträdande vägrade han.
Men imorse när jag satt och väntade på bussen så lyckades jaf övertala honom,
så han var med och sjöng och han var bäst ! <3
Nu ska jag äta klart,
tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0