Dag 1 - 10 fakta om mej (som nästan ingen vet?)

1. Jag är en osäker person, söker bekräftning i mycket.
2. Trivs otorligt bra att bara ta hand om mej själv.
3. Lyssnar inte alltid när folk pratar med mej, ibland syns det alldeles för väl.
4. Jag säger ofta vad jag tycker om, om det inte sårar för mycket.
5. Är förjävla skoltrött efter dessa 6 ½ år i gymnasiet !!!
6. Jag älskar sex.
7. Jag kollar på TV alldeles för ofta så jag vet de flesta reklamer.
8. Kan få spunk på en person om jag umgås för mycket med den.
9. Jag älskar att skriva sms, fest jag vet att jag är irriterande.
10. Ibland bara älskar jag mej själv,
kännder mej snygg och bäst i världen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0