31/12-11

Sista dagen för 2011,
sen började med massa madrassåkning i Tallåsen,
dock kunde jag inte åka så mycket men det var mys ändå.
Fick ju även mina skor igår,
så nu blir mitt nyår bra,
massa bra människor och jag mår bra,
bättre kan det väl inte bli ?
joe, men det tar vi en annan dag !
-
Nu har jag nyss kommit hem och duschat,
blir snurra om och vara snygg snart då,
ska åka till järvsö vid 5 (:
Blir förrätt, huvudrätt och sånt därnt,
sen vette tusan vad vi ska göra,
men dom har nog något planerat !

mina nya skor,
kan ju säga att leopard är väldigt svåra att gå i på ojämt underlag,
men annars går det absolut ! (dom är 15,5 cm hög.)

if you only knew what i knew.

Puss puss, hoppas ni får en bra början på ett nytt år,
själv hoppas jag att jag kan få min nyårskyss av dej.

ljuuusbild .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0