Underbara filmer !

Har tråkigt så jag kollar upp filmserier ;)
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
20 maj
Harry Potter and the Deathly HallowsPart 2
15 juli
The Twilight SagaBreaking Dawn - Part 1
18 november 2011
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2
16 november 2012


Jag längtar som en tok till alla dom filmerna,
såååå spännande.
Hoppas på ett bra sällskap till filmerna när dom kommer i alla fall ;)



Nyss blev jag så sårad, inget pga hemma.
Uan för att du aldrig hör av dej,
när jag väl hör av mej har du aldrig tid,
men när det gäller andra så finns det all tid och ork i världens som det verkar.
Aja, ser väl hur det blir med dej.
Känns inte som att jag alltid existerar ändå heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0