Tisdag.

Började med att jag sov över lite grann, missade bussen som går till Ljusdal.
Men tur att mamma åker ner en kvart senare,
oftast med grannen Micke men nu är ju han i Göteborg så hon åkte med Thomas.
Den bilfärden kunde jag skippat idag,
10 jävla plågsamma minuter,
gnäll och klagande.
Denise had eoxå sovit över så då vare ingen fara (:
Men när jag kom till Forsa och skulle nästan precis trycka på plingen så ringde hon,
och vet ni vad, hon hade glömt matlådan inne i lägenheten, tyvärr kunde hon inte gå in,
eftersom hon glömde nycklarna i Forsa igår ;) hahah.
Så jag fortsatte min resa mot Hudik då eftersom jag ändå skulle få nya målarbyxor,
väl på skolan så fixade vi massa smågrejs och hjälpte Kjell,
sen fixade vi färg till Pelles hus, tog väl kanske en timma för Beijer och JP hade olika färggrejs.
Sen for vi upp på skolan igen för det var en som ville ha hjälp med att bära skåpluckor.
Så jag och Denise passade på att äta lunch när vi ändå höll på,
men gick fort eftersom jag skulle hinna fixa byxor med ..
När byxorna var fixad så var jag riktigt nöjd, varit hela dagen, faktiskt !
Men när jag satte mej på bussen så började jag känna hur sömmarna kliades,
så jag måste fixa cykelbyxor, ( låter skittöntigt men ett måste ! )
När vi kom ut i Forsa så började vi spackla, sen slipade ett tak,
grundade en öppning, målade taket och sen spacklade vi väggarna igen,
efter det hann vi inte mer.
När jag kom hem så gick jag direkt ner i mitt rum,
för nu äre nära gränsen, att hon inte förstår.
Var ju även hos grannen ett tag och nu har jag kollat på Desperate Housewifes,
duschat och nu väntas BigBrother (:

Kanske skriver något impuls om en timma, hörs ;)
xoxo
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0