Tisdag.

Varit på promenad när solen kom fram helt,
men kan ju säga att jag hade ju hellre velat haft en annan hund,
för våran är inte den lydigaste och snällaste ;)
Sen när jag var nästan hemma så frågar grannen om jag ska med på ljusdal,
och det är ju klart jag tar tillfället i akt när jag suttit i Tallåsen nästan hela helgen ändå.
Så när vi var på ICA frågade hon om jag ville äta med dom,
för dom skulle äta grillat, och det är klart jag vill (:
Så nu sitter vi hemma hos oss och ska precis tända grillen och börja fritera.

Sen kanske Sandra och Linn skulle komma en sväng,
och sen kanske Mattias om han vill/kan/får :)
var ett tag sen man träffa den människan !

Men nu ni, nu luktar det grillning här i Tallåsen <3 hihi.
Bara för jag skrev det så hade Clara bajsat och det luktar värre än en soptipp ;o hahaha

Sen så hoppas jag att en viss person mena det han skrev idag
och att han kanske skriver sen.
Pusselinuss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0