sådär på onsdagskvällen.

Haft fullt upp hela dagen,
men ändå tycker jag inte att jag gjort nå värst mycket (:
Först hade jag ju Sandra och Linn på besök såklart,
sen så satt vi och myste i sofforna och sånt där,
mitt på dagen någon gång så fick jag ett sms att ett paket kommit,
och det var lillebrors present :D wiiho !
Morfar den gullige gubben skjutsade ner mej då,
och på vägen ner började vi prata om mjukglass och sen på hemvägen säger han lite lurigt ;
vi hann ju inte med någon mjukglass nu eh, tur vi har hemma då :)
HAHA. Så då följde jag med hem till dom, så fick jag lite mat,
köttbullar och potatis ! Sen fick jag min glass, BLÅBÄR <3 mums.
Sen ringer Eva och tänker bjuda på pannkaka,
men då hade jag ju nyss ätit så jag hälsade bara på
(var det tänkt), men vi "lämnade" Billy hemma hos mormor sin så drog vi ner på Ljusdal,
för där var ju Team Andreas ;) riktigt roligt att dom vann hela faderullan !
Såg ju även snyggaste killen idag igen, lycklig till tusen.

Nu när jag kom hem ladde jag mej i soffan och varvade ner,
tji fick jag för min mage kände inte för det den eh.
Men jag fixade lite på brors present så ska jag fixa lite mer imorn,
för jag ska till udiksvall imorn med Linnea och Martin.
Kommer bli mycket trevligt tror jag,
men blir nog inte så mycket handlat eftersom jag trots allt beställt lite grejs !

Nu ska jag springa iväg och kolla på CSI
sen ringa en vän ....
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0