Pigg och glad.

Vaknade strax efter sju,
solen lyser precis in i rummen,
men det är ändå skönt att vakna så och så tidigt :)
Har ätit någon macka nu och varit ut med hunden,
kollar även på filmen BjörnBröder 2, hihi.

Idag vette tusan vad jag ska hitta på,
vänta på att Malin ska vakna så jag kan ringa henne och höra hure blir ikväll,
för jag ska nog vara med henne och kanske Linnea och Eve kommer,
sånt man ser vilka det blir (: men hoppas på fint väder så man kan sitta på altanen !
Blir nog en lite längre promenad med hunden i alla fall och sen en cykeltur runt broarna,
det är så jävla skönt att cykla (:
Kan även säga att jag sett en artikel om en lägenhet i Ljusdal nu,
så blir till att ringa och höra vad den kostar (:

Men jösses vad folk läste min blogg igår kväll,
måste man vara förbannad för att folk ska tycka det är intressant ? :P
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Dagensblogg tävlingen är nu avslutad, kika in & kolla om DU vann.

Om inte du vann så var gärna med igen! kram!

2011-04-25 @ 14:04:51
URL: http://wilmamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0