Onsdags morgon

Igår efter maten så blev det efterrätt med,
lite kladdkaka (: och kan ju säga att min mage ville inte leva med mej efter allt jag stoppat i den.
Blir nog inte mycket friterat i framtiden för min del :o !!
Sandra och Linn kom oxå när vi skulle äta så dom fick oxå lite mat (:
Sen så kollade vi på Desperate Housewifes och BigBrother,
kan ju säga att mycket blev enklare efter igår,
lite saker är löst och har "fått tillbaka" en vän <3
Fick även ett kanske rätt bra sms,
så jag hoppas, hoppas ( a )

Nu ska vi äta frukost, för Linn vaknade runt halv sju,
och då kan man ju lika gärna ta vara på dagen,
så efter frukosten så ska vi gå till Ljusdal och äta lite glass kanske och sånt därnt (:
Sen vette tusan vad som händer, men imorn ska jag nog åka till Hudiksvall,
följa Gustavssons på Buspalatset :D wiiihooo !
Sen kommer familjen min hem imorn kväll med tror jag !

På fredag väntas ett nervöst samtal,
men nu ska vi äta !
:* /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0