Onsdag.

Dessa 30 minuter tar död på mej ..

Började med att måla taket en andra gång idag,
så noga som jag är så skulle jag nog aldrig blive klar om inte Denise varit där (:
Men då slipade viväggarna vi spacklade igår,
sen så vare bara till att börja tapetsera, elle ja bara oh bara ..
Det var den värsta tapetsering jag gjort, blev så arg ett tag såjag började gråta.
Men det blev i alla fall bra till slut,förutom när jag skulle sätta sista biten, den var ju lite sne,
9 cm längst ner och 12 längst upp och det skulle sitta kant i kant,
inte lätt kan jag tala om och lova !
Så åranlärare s att om vi fixade det idag så kunde vi vara lediga imorn,
klart i gjorde det ;)
Så imorn ska jag öppna med mamma och sen jobba natt, jösses !
Men när jag kom hem så åt jag lite snabbtsen följde jag mamma och mormor ner på Ljusdal,
vi ar på Dollar, ICA och Målet,
på Dollar handlade jag muffinsformar så jag kunde göra lite påskmuffins,
men dom formarna ville inte hålla sin form om man säger så.
Men men dubbelform så fixade det sej, kan fixa bild sen när jag kommer hem ;)
Så jag började med muffinsarna när jag kom hem och jag fick panik när dom inte ville sej,
så mamma fick hjälpa !
Samtidigt skrev Rosa att jag skulle komma och se efter Alma och Clara,
för hon skulle ner och handla innan Micke och Eva kom hem :)
Så jag lämnade mamma med dum-muffinsarna och sitter nu hos grannen.



Kan även säga att jag ska festa som en idiot på Fredag,
för jag behövde bara jobba natt imorn och på Söndag !
Full like a kastrull ;)
men tror jag skippar mina nya skor och tar mina pumps med lite lägre klack.
Säkrast så ;)


Aja, nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar
Puss
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0