Måndag.

Jaa, det var segt att kliva upp imorse men whatah ..!
Man ställer upp för laget och drar sej till bussen i tid ändå (:
Väl där så fanns inte så mycket att göra ( trodde vi )
Så vi fixade lite smått med höl i väggen och sånt då tills Kjell skulle komma på förmiddan,
men tiden gick och vi satt i timmar så vi gick på Ica för tidsfördriv,
när vi kom tillbaka var såklart Kjell där för det.
Visade sej att vi hade kunna målat om ett helt rum innan för Kjell hade förklarat knas till Denise,
men vi skulle i alla fall måla om två väggar som vi målat grön för typ två veckor sen ?!
för nu var dom missnöjd med färgen och tänkte skylla det på mej och Denise,
men för fan dom hade själv valt färgen !! Så jävla less nu.
Men kom hem vid 6 och då var Sandra och Linn här, Sandra lagade mat åt oss idag (:
Men tyvärr så äter ju inte jag grytor och såser och sån därnt, men det var nog gott !
Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde on the top, så nu kan jag lova att min lilla tjocka mage eh fullproppad.

Imorn ska jag på sjukhuset, själv ! :o (antagligen)
Dom ska köra ner en slang i alsen och kolla om det är något fel på magen,
men det enda fel jag vet just nu är nervositeten ...
Hoppas det inte är något mer fel än stress,
har fan inte tid att ha något fel, mer än dom jag har som vissa kanske tänkte nu ;)

Om jag ändå kunde veta hur folk tänker ibland,
ge mej en "vink" om hur du är och vill ha saker !


Där kärlek och hat går hand i hand,
sitter jag och bara saknar dig.


Nu ska jag göra ett nytt inlägg om Dag ...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0