Lördags morgon

Skriver just nu från mobilen :) för jag ligger i Malins säng och väntar på att hon ska vakna, hon ligger på luftmadrassen som gör att hela rummet är en säng :) hihi. Hade en trevlig kväll igår, trots jag fick veta lite som gjorde mej lite ledsen, men det har vi inte tid att tänka på nu ! Får se vad resten av dagen har att erbjuda, blir väl hos Malin ett tag i alla fall, sen som sagt får vi väl la si :) känner för att cykla på ljusdal ikväll, men blåser det som det gör nu kommer jag inte långt för då sitter jag nog i ett träd på två röda ;) haha. Och att den här jävla förkylningen aldrig kan släppa, snorig och rösten försvinner för vissa bokstäver ibland :o men nu kommer mormor och morfar och hämtar mej så nu kan jag inte skriva mer ! :* / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0