Lördag.

Igår gick vi hem till Anders efter vi gjort oss iordning,
strax efter så började vi grilla och sånt där, och mätt blev man (:
Blev lite lugnare takt på drickandet på kvällen,
men hade roligt ändå. För det var massa bra folk där !
Men vi gick hem runt halv elva för jag fick dunderhuvudvärk
och ägaren av huset gick och sov :P

Men det var skönt att komma hem tidigt så man var pigg idag,
har ju tagit vara på dagen kan man säga,
för vi cyklade till Ljusdal runt elva och där nere köpte vi lite mjukglass,
sen lekte vi på en lekplats med barnen och sen cykla till mammas jobb för att säga hej (:
Halvvägs hem så fick Emanuel punka på däcket så Thomas fick hämta han,
men vi fortsatte hemåt med cyklarna, trött var vi men gav inte upp ;)

När vi kom hem satte vi oss på altan och solade lite,
för Eves skjuts var på väg så vi varken hann eller orkade inte göra mer.
Och kan ju säga att jag har fått färg som tusan i ansiktet, men inte röööd nu idag :D
Men nu kollar jag på Harry Potter och den flammande bägaren,
efter den blire kanske en promenad runt kaffebron,
för vädret är underbart !

Men nu börjar filmen igen så see ya later (:
Pusselinuss /
önskar du vore min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0