Lördag - Valborg

Vaknade 8.20 av att en respektlös människa skrev i trappan,
så eftersom jag är personen som inte kan somna om så vare bara till att plåga sej upp.
Åt lite frukost sen kom Alma hit och hämta mej för vi skulle u oh leka tyckte hon,
så åt upp och gick ut, härligt väder i början på da'n !
Sen har jag bara lekt med Alma och Clara,
strosat runt på gräsmattan och kollat på hästarna.
När vi skulle gå tillbaka så blev Clara för glad när hon såg William så
hon sprang för fort för sitt eget bästa,
för hon ramlade och skrapade sej lite på näsan :/
Men med en napp, vatten coh lite gröt blev det bättre,
sen blev det en liten promenad med mej och William så hon fick sova,
sover nog än skulle jag tro, för madame var väldigt trött.

Nu väntar jag bara på att tiden ska gå lite för ikväll äre feeeest !
Vet i alla fall att jag ska vara med Mattias och vi ska nog till Jonas,
men där har jag ingen aning om vilka vi blir (:
Och vilka skor ska jag ha, hjälp ?!
eller vanliga pumps eller vardagsskor ?

Får se hur mycket alkohol det blir,
för min mage är fortfarande inte min vän,
antar att den vill att jag ska ta livet av mej eller något ...

Men den 31 Maj ska jag försöka få ändring på det här !
nu ska jag nog duscha :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0