Lite snabbt nu bara

Hinner inte skriva Dag 22 nu, för jag ska göra mej i ordning sen dra till Malin för vi ska grilla och umgås,
en massa bra folk :) Hoppas därför på en toppen kväll, vilket det antagligen kommer bli !
För jag kommer inte ha tid att tänka på allt som inte är bra när jag är med i alla fall Malin (:
Nu är bajs-Manne klar på toa så nu ska jag gå och sminka mej just där, tyvärr, haha.
Som dom säger "vill man vara fin får man lida pin" ?
Åhh, jag älskar att inte tänka på det dåliga, för jag mår så himlans bra då,
och så många som stärkte mitt självförtroende i Lördags,
trots att dom var skit fulla så hjälpte det mej på traven (:
(kan även säga att jag har min skitsnygga jätterosa bh ikväll :D)

Men nu ska jag gå
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0