Jösses.

Jag tänker inte be om ursäkt eller något,
för jag har inte gjort något fel.
Om du inte kan acceptera att jag inte kan vara med samma person i flera dagar i rad,
då äre kört.
Jag har faktiskt skrivit det här i bloggen förut,
att om jag umgås med en och samma person i över en vecka äre helt otroligt om jag överlevt !
Så ja, bara att acceptera den jag är eller låt mej vara.
Men tycker du kan stå för dina egna åsikter innan du säger något mer !
Allt skit du snackat och saker du säger att du inte gillar är nu tvärtom !

Jag kollade nyss upp vilket datum det är cruising i Ljusdal,
det är den 18 Juni.
Känns som att den här sommaren kan bli bra !
Förstod inte på hemsidan när det var cruising i Hudiksvall för det var typ träff varje Måndag ungefär.



Jag kunde i alla fall sova till nio idag,
kändes skönt, får hoppas på lite längre imorn !
Snart ska jag nog göra lite lunch,
blir nog korv och makaroner eller våfflor :D hihi.
men först ska jag skicka efter ett par skor jag hittat HÄR !
Det är ju lite tråkigt att solen inte är helt framme idag,
för jag vill sooola & helst skulle jag vilja att någon kunde trolla bort isen från Nore helt,
för då hade man kunna spelat volleyboll för i hundan :D <3
Men nu väntar min mage på mat sen blire promenad med hundet runt Kaffebron.
XOXO
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0