Hej, sådär på kvällskvisten.

Blev nästan som jag tänkt att dagen skulle bli,
för jag gick på promenad med Sigge och,
hmm ... De var nog inge mer, för jag har inte pratat med Malin mer än på fejjan,
jag har inte cyklat, men jag har varit med go' granna'n !
Dom bjöd på lunch, det var korv och pagsketti ( Almas uttal :D )
sen tog vi en cykeltur till en "släkting" till dom,
sen följde jag Alma till en kompis så hon kunde leka av sej lite energi (:
Sen bytte vi kläder på Clara för hon hade badat i biltvättsmedel,
hahah.
När jag kom hem vare Grease på tv så jag fastnade vid den,
sen började Cold Case <3
Nu äre inget speciellt, körslaget då, men hahr inte kollat så mycket innan heller.
Men hoppas i alla fall att Järvsö vinner :D

Kan ju lägga upp en så snygg bild för jag har så tråkigt ;

Nu ska jag och min oroliga mage ta och lägga oss i soffan och vänta på att ...
Skilda världar vill komma till mej ^^
You are the dream that never will come true.

xoxo / hon på bilden där uppe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0