Dag 30 – Vad tyckte jag om det här "testet "

Det var väldigt bra för att komma igång med bloggandet,
och nu vet folket lite mer om mej (:
lite saker var väl kanske för svår att hitta ett svar på,
i alla fall i min tankespridda värld !
Skulle mer än gärna göra ett till,
men andra kategorier, men vet inte om jag skulle orka det ;)
Så blir att fortsätta skriva om mina dagar & tankar istället,
kanske någon sånt därnt test med massa frågor ibland.

MÅNDAG

Började som jag skrev i morse,
sen tog det typ en kvart att gå till det där jävla stället, visst inte långt,
men det blåste ännu en gång åt mina bebisöron ^^
Sen satt vi i någn timma och vänta på våran lärare,
men han kom inte så Carina visade oss lite saker som skulle bli gjort,
målade lister och skit för fullt då,
sen började vi måla ute på Pelles tak,
rangligt och Denise var ju lagomt rädd ;)
Slutade vid tre för vi blev så less,
när jag kom hem åt jag lite nudlar sen hare inte hänt något mer.
Kommer antagligen inte hända något mer kul ikväll heller,
för jag är grymt jävla äckligt trött och slut i kroppen -.-
Ett lov är behövligt nu.

nu ska jag lägga mej och sova middag tror jag (:
när jag vaknar blire dusch och BigBrother,
kanske passa sovande grannbarn en sväng ikväll med.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0