Dag 28 - Det här saknar jag

sex ?!
Näe, men massa mys & närhet saknar man ju såklart,
tur man får mysa med lillebror ikväll :) hehe.
Jag saknar så himla mycket saker ..
Bl.a. tiden när Fia hade tid och sånt att umgås,
men är väl för att jag kanske inte växt upp än och inte har pojkvän :/
Den tiden när det bara var jag och mamma, men självklart så tycker jag om som vi har det nu men,
ibland ... Men jag älskar mina syskon fast dom får mej bli rödögd ibland (:
Aah, gud, för mycket jag saknar, får bara panik av att skriva så det här sket vi i, kan ju berätta hur min dag varit !

LÖRDAG

Började med att kliva upp strax föra ätta för att hinna duscha och leta kläder,
för jag jobbade ju nämnligen idag.
Hade ju ingen skjuts, som det brukar vara, så jag tog cykeln ner på ljusdal vid 9.45,
kom till Ljusdal en halvtimma senare, kan ju säga att det tog längre tid än vanlige pga min sega cykel.
Väl på jobbet gick det bra, tycker jag i alla fall, diska, torka bord och gjorde lite grejs,
när jag skulle hem var det motvind, och det tycker inte mina bebis öron om !
( bebisöron för att jag får fortfarande öroninflamationer och problem som man fick när man var bebis,
och när jag var hos doktorn förra året så fick han kolla med en bebisplutt på termometern till örat örat :D )
När vi kom hem började vi med maten, blev grillat med två grannfamiljer, massa mys <3
trots vissa irritationer.
Gick för ett tag sen hem med Clara och Alma för dom var dundertrötta,
mamman och pappan kom lite efter.
Clara han somna innan jag gick, men Alma var lite halvt som halvt (:
När jag kom hem så sa jag till Ludvig att han fick sova med mej i natt,
men han kom nyss ner och sa att han inte kunde för Alfons (en grannonge) skulle sova med han,
så han får sova med mej imorn istället !
Men nu ska jag försöka sova, ännu mer jobb imorn !

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0