Dag 27 - Min favorit plats

Lappland, vid Vindelälven, det är så underbart där,
man behöver inte bry sej om något annat än sej själv typ,
man behöver inte vara den superfräsha men smink eller alltid nytvättat hår,
man tar en som man är där på semester.
Kan ju även förklara varför man går otvättad oxå, det är för vi oftast bor i husvagnar (:
Men förra sommaren var jag och min kusin Jonna-Li dit med tält,
det är ungefär 64 mil dit upp, vi tänkte stanna och sova på något ställe
men jag var övertrött så jag höll Jonna vaken så vi klarade oss ända fram (:
Men när jag var i Danmark för 3 år sedan så blev det oxå en av mina favoritplatser,
det är så skönt där, i alla fall nu under april, säkert under sommaren med.
Vet inte under vintern men (:
När vi var där så var vi på en skola i Glamsbierg (?) några stycken ifrån Slottegymnasiet,
det var en upplevelse, träffa nytt folk och lära sej nya saker (:
Och min säng kan jag tala om att den eh bäst !
Så skööön att alla ska vara avundsjuka ;)

TORSDAG

Jag har haft Fredag i mitt huve idag, känns så tugnt att det är en dag till att "jobba",
men det ska nog gå bra för nu slipper vi huset där i alla fall, nu flyttar vi över till andra sidan Forsa,
ska tapetsera i massa lägenheter där (:
Finns inte så mycket att skriva om dagen mer än att vi har målat för fullt för att slippa det där nu,
slippa huset och människorna. Usch !
Sen var mamma och Thomas i Hudik för dom hade tankat bilen så jag åkte hem med dom,
men innan det var vi in på skolan och kolla på the pinups vi gjorde i höstas/vintras ;)
Och nu är vi hemma, väntar på att få mat, sen ska jag kanske cykla ner på Ljusdal
eller ta ett varv med benen runt broarna.
Är ju så grymt härligt väder så man bara måste vara ute ! <3
Ihelgen ska jag jobba på Målet i Ljusdal, så kom dit och handla gott folk ;)

Ge mej sommar :*
/
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Kanske ska svänga förbi där och kika då, men jag ska fan inte äta något där...Icke ;)

2011-04-15 @ 09:35:05
URL: http://diamantstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0