Dag 26 - Mina rädslor

Mörkret, det är det värsta som finns, man ser inget,
vad som helst kan vara där bredvid dej utan att du vet det.
Jag kan inte ens sova själv i mitt rum utan en tv på,
men när jag hade dej bredvid så kändes det ås jävla bra så den kunde vara av ...
Men tyvärr blev det inge mer av med det.
Sen har jag fobi för hårstrån som ligger löst på ställen där dom inte hör hemma,
så jävla snuskigt, har fan hellre en spindel som sitter still på mej än ett hårstrå som ligger still.
Sen är jag väl rädd att mista alla mina älskade, för det är ju dom som får mitt liv värt att leva !

ONSDAG
Dagen började med att jag for till Hudik lite tidigare än jag gjort dom andra dagarna nu under praktiken,
för vi skulle som sagt in i hudik och måla ett kontor idag,
vi satt och tyckte den gula såg så påskig ut,
sen när hon som sitter där kommer in så säger hon samma sak :D haha.
Men den heta ju påsklija med ( eller vare påsklila ? )
Och jisses vad vi skrattade i slutet av dan för Denise hade läst en rolig annons i veckan här om en bil som var jete fin, det var en gof ;) Sen då pratade vi tidigare idag om att hon kunde gått HR för att vi servitÖs ;) hahaha.
Sen kom vi på en egen mening av det ; En jete fin servitös som kör en gof.
Dom som jobbade där kollade på oss som om vi var dum i huve :D hah.
På bussen hem satt det en sjuk gubbe som satt och skrek åt en tjej att hålla käften för hon pratade i telefonen,
och han var bara helt psyk bara. Åkte hem från Ljusdal med Laila, när jag kom hem bytte jag kläder och åkte ner på Ljusdal igen för att ta p-sprutan och lite mer ärenden :) medans grabbarna hade träning.
När vi kom hem lekte jag lite med Alma <3 och Clara <3,
var ute och gick/cyklade lite sen gick vi in och åt, varma mackor med grill krydda, mums !
Jag testade även mina nya skor ;)
älskar dom !
Nu äre bara att vänta på långfredagen så man kan använda dom den kvällen ;)
Men nu ska ajg kolla på Grey's Anatomy, sen äre BigBrother,
som jävla Basshunter har förstört nu ;o
Men aja, det var kanske allt för idag !
:* /
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka balla skor. :)



Och vad kul att veta att du läser min blogg och tack för du svarade på frågan :D

2011-04-13 @ 21:59:23
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Caroline

hej ^^ jo jag praktiserar på albins så det var nog mig du såg :) allt bra med dig?

2011-04-13 @ 22:27:53
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Caroline

hej ^^ jo jag praktiserar på albins så det var nog mig du såg :) allt bra med dig?

2011-04-13 @ 22:28:19
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ida : tack, dom är helt underbara :)



Carro : okej :) vad roligt för dej ! jaa då, det rullar på i allafall :) själv då ?

2011-04-14 @ 17:35:48
URL: http://aemaelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0