Dag 25 - Bloggar

Vad ska om säga om dom,
jag tycker det är alldeles underbart att skriva i min blogg i alla fall,
får ut allt, nästan allt, som jag tänker på (:
Och det är ännu roligare att veta att folk läser och kommenterar !
Dom bloggar jag läser är ;
Malin&Evelinas ; larssonochpersson.blogg.se
Jonnas ; whiskeyromans.blogg.se
Fokis
Kissies ; pga att hon är så jävla korkad !

Sen en massa mer som man kommer in på då och då liksom,
tycker det är väldigt roligt att läsa hur folk skriver och
vilka tips vissa personer har om saker & ting :)

TISDAG

Den här dagen har fan inte vare bra ett dugg tror jag,
började med att få kliva upp rätt tidigt fast jag skulle vara på sjukan klockan 10.
Halvvägs till Hudiksvall kom jag på att jag glömt legitimationen ;o
Så mina älskade morföräldrar kom, tack och lov,
för det där gör jag aldrig om utan bedövning eller avslappnande.
Men jag blev ju dagens stjärna sa dom i alla fall ! Den ni !
Sen fick jag och Denise skjuts till Forsa av mormor och morfar,
så hon målade dom gröna fula väggarna och jag började nere i hallen,
Ja just, jag hade ju inte fått äta sen min middag igår tills efter Gastroskopin, så vi åt innan vi målade.
medans hallen torkade så gick vi på Ica, Denise är en hungrig människa ;)
När vi kom tillbaka var ägaren där, ursäkta nu men, värre person har jag nog aldrig träffat !
Hur fan kan man vara så uppkäftig mot en elev. En människa överhuvudtaget,
skam förihelvete !
Ville hem fort som fan, hungrig fortfarande, trodde jag ..
Sen har jag haft slagsmål med mina bröder, men lugn, vi slogs inte, det var i ord !
Jag vann.
Sen har jag färgat min utväxt, så nu är hela håret i samma färg, kanske ;)
Nu kollar jag på DH och sen BB, imorn ska jag åka tidigt in till skolan igen, usch,
men tack och lov att slippa det där huset ett tag !

Nu ska jag kolla på tvn,
:* /
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0