Dag 24 - Det här får mej gråta

Allt, jag kan verkligen gråta för allt.
Ensamheten, arg, ledsen, besviken, glad & rädd.
Men nu tror jag inte att jag gråtit sen den 1 april,
vet fortfarande inte svaret på frågan jag grät över,
heller ja frågorna kanske man ska säga.
Jag gråter som fan när jag är arg, för jag kan verkligen inte skrika eller något,
det bara forsar tårar utan att jag vill det, försöker hindra men ja, ni kanske förstår.
Och gråter gör väl dom flesta när dom skrattat för mycket
men jag menar att är jag glad att jag har en människa vid min sida,
så kan jag gråta för det ( a'

Det var nog lite mer detaljerat liksom, orkar inte förklara känslan till alla sakerna !
:* /
Är man ensam en Lösdagskävll så behöver man verkligen dom här, man får tröstäta och ändå känns sej speciell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0