Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Vara med vänner, lyssna på musik & vara med barn !
När jag är med vänner så har jag oftast kul, så man har inte tid att tänka på allt negativt,
dom får mej alltid må så bra !
Och musiken får en bara på så bra humör, om man inte lyssnar på typ en "skriklåt" för då får man ut aggritionen inom sej på något vis (:
Barn, dom får mej oxå tänka på bra saker, för dom är oftast så glad så det smittas av.
Våra grannars barn t.ex. dom är nästan alltid på bra humör,
men om dom nu skulle vara ledsen så kan dom komma till mej. Dom har inte tid att sitta stil,
dom pratar och bara njuter av livet liksom, tänk om det vore så enkelt när man blev stor ..


SÖNDAGS MORGON

Familjen har åkt till Bollnäs för att gå på någon motormässa, tänkte följa men fy fan vad dyrt det var ;o
så jag och Emanuel stannade hemma, han spelar tv-spel och jag sitter här.
Jag somnade innan tolv igår i alla fall, men vaknade igen runt halv fyra och kunde inte somna om,
så jag låg och spelade Worms på mobilen i en timma elle nå ;)
Sen somnade jag och vaknade vid halv nio av att vissa inte kan visa respekt.

Blir så jävla less.

Nu sitter man med huvudvärk, ska väl försöka äta nå och hoppas det blir lite bättre.
Skriver väl kanske mer sen, hinner hända mycket i min hjärna på en dag (:
:* /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0