Dag 21 - Ett ögonblick

Ett ögonblick ? Vad ska man säga om det.
Men när man pratar i telefonen med någon sen pratar någon annan med dej då säger
man endera till den i telefonen eller sen dom pratar med dej irl att vänta ett ögonblick.
Men om det nu heter ögonblick man minns oxå så tycker jag det är dumt att den är med eftersom
det typ är samma som en tidigare ju !
Men några bra ögonblick jag minns i alla fall var ju dom första pussarna med "pojkvännerna"
sen finns det så mycket annat som är roliga ögonblick, typ med alla underbara vänner.
Sen finns det ju dåliga stunder som man minns med, tyvärr.
Alla bråk, den stunden folk säger en sak som sänker en till botten av soptippen.

TORSDAG

har ju praktik så orkar inte uppdatera så mycket, men försöker så gott jag kan :)
Vi har i alla fall målat 3 rum utav 6 nu i huset.
Vi kunde inte måla mer idag för att vi når inte riktigt till väggen ovanför trappan !
inte kort, bara inte tillräckligt lång ;)
Så vi fick sluta runt halv två, så kom hem rätt tidigt idag,
har hunnit leka lite med Alma med, vi målade och kollade lite på big brother.
Nu väntar jag på mat, oner oh orv :D (makanoner & korv)
Sen blire bara njuta av en kväll till denna vecka, många förstår väl kanske vad jag menar ..
Imorn äre bara två veckor kvar av praktiken, känns bra det faktiskt för jag börjar tröttna på huset vi är i med,
men där är vi i och för sej bara någon dag till, som det verkar nu, om dom får ut allt ur huset i helgen.
Men nu ska jag hjälpa mamma att duka, sen ducha och krypa ner i sängen, i min ensamhet !

:* /



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0