Dag 20 - Den här månaden

ja, den här månaden heter April, det har gått fyra dagar i den mysiga månaden !
Hunnit med rätt mycket faktiskt :)
1 april ; Åkte med mormor och morfar till Hudik för att Senare åka till Söderhamn med klassen, och några mer ! Sen på kvällen blev det bara film för magen sa NEJ.
2 april ; Minns inte riktigt vad som hände under dagen men eftermiddan kom Sandra, Anders och Linn för vi skulle grilla kött och sånt därnt man gör när sommaren är på väg <3 På kvällen så var jag med Sofie i Yg, Så kallas fest ;) Sen blev det krogen och träffa massa superbra människor :D
3 april ; låg i sängen tills halv fem på eftermiddan, orkade inte gå upp för mamma jobbade .. Sen blev det mat sen kom en massa gäster för Thomas fyllde ju tydligen år i Tisdags ! Sen gick jag till grannen för att vara barnvakt för frun jobba och mannen skulle hämta den äldsta ungen :) Blev där hela kvällen, massa prat & fika <3 kom hem vid halv tolv så blev att försöka sova.
4 april ; praktik hela dagen, jag och Denise har målat för fullt, varit förbannad och skrattat ! nu väntar jag på våfflor så ska jag ta en promenad i solen med funderingar&musik sen !
Resten av månaden händer det rätt mycket, nästa helg ska jag antagligen provjobba på mitt sommarjobb,
kommer jobba varje natt på Målet, så kom dit och ät efter krogen vettja ;)
Jag ska på sjukan och göra grejs, sen fixa en annan sak.
Mamma fyller år på Skärtorsdagen och dagen efter äre alltså L Å Å Å Å NGFREDAG !
Vilket betyder mängder av bra folk och fest :) Sen fyller William år där på lovet med !
Och jag ska försöka hitta lägenhet och sätta en punkt på mitt nuvarande liv och börja på en ny mening ! ( En bok om mitt liv skulle fan nästan bli som en Harry Potter bok ;o )
Detta kommer bli min månad, forhoppningsvis !
xOxO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0