Dag 19 - Detta ångrar jag

Jösses, mycket man ångrar, kan ju säga att det är minst åtta saker jag ångrar,
eller ja, saker och saker. Men som jag har gjort då.
Bland annat äre ju dessa jävla killar som hänt, sen att jag flyttade hem till Tallåsen från Hudiksvall.
Jag ångrar även att jag inte får fram det mod jag behöver ibland utan jag tänker säga en sak men vågar inte,
för jag är rädd att det ska komma ut på fel sätt. Och att jag kan vara för ärlig ibland,
då tänker jag inte alls vad jag säger.
Jag ågnrar att jag inte kan bara låta saker vara om jag vet att det är så det ska vara,
men ändå så ältar jag det. Tänker på det hela tiden,
så jag mår dåligt av det.

Att bero på att tänka, äre någon mer än jag som brukar tänka vad man ska tänka på,
eller att man tänker vad andra tror man tänker på ?

SÖNDAG

Igår slutade bra ! Alldeles kanon faktiskt.
Först låg jag i sängen hela dagen, förutom en sväng på morgonen,
för då följde jag med min mamma på bytardag, som en loppis (:
Sen på eftermiddagen så kom Anders, Sandra och Linn !
Vi grillade kött och åt massa gött, sen trodde jag att jag skulle behöva ligga ännu en kväll
och tycka synd om mej själv, men tackar Sofie Öhrn för att det inte blev så.
Klockan halv nio började jag snygga till mej och massa sånt,
sen klockan halv elva var vi i yg och började festa,
om man nu kan kalla det fest riktigt ;) sen vid halv tolv drog vi på krogen,
och emelie lyckades ännu en gång bli full (?) på en timma ! haha.
Då var vi på järnvägs och kollade läget, var rätt dött där just då,
så vi gick på kina-stället :P Träffa massa trevligt folk,
men sen gick vi tillbaka till Järnvägs, lite mer folk och lite mer röj !
Skulle följa Sofie på efterfest men jag är en för trött människa för sånt :D
Sorry Sofie.

:* /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0