Dag 18 - Min favorit födelsedag

Jag kan ju främst säga att det verkligen inte var när jag fyllde 18, för då låg jag i svininfluensa, hööög feber .. Och inte när jag fyllde 19 för det mindes ingen, eller så brydde sej ingen.
Men den bästa, jösses så svårt eftersom nästan inget hänt just på min födelsedag, eftersom den firas alltid någon dag efter elle nå .. Sen minns jag inte riktigt ändå om jag haft en jättebra födelsedag precis. Var väl i såfall när jag var liten för då tyckte man ju allt var roligt och man blev glad över allt man fick :) nu när man får något äre alltid något som fattas eftersom allt är så dyrt av det man vill ha så man får bara en sak eller pengar som räcker till en grej ;)
Men en födelsedag jag minns är när jag sov hos Fia, sen åkte vi till Los för hon skulle klippa sej sen åkte hem till henne för att göra lite grejs (: sen hem till mej för att fika lite med min familj, även då kom släkten någon dag efter.
Men Fia fick ändå min dag att kännas speciell.



LÖRDAG
är så förbannat less på det här nu, måste göra något åt det här.
hur kan folk acceptera att behandlas som skit, att bli nedtryckt men bara skita i det ?!
jag kan fan inte hålla käften om någon säger emot mej,
jag står för vad jag hört och vad jag tycker !
Kan även säga att jag är så jävla förvirrad, än.
Men har nog fått ett klart tecken för mej själv, att jag antagligen flyttar till Hudik.
Ljusdal skulle inte hjälpa mej från det jag har problem med.
Men min hjärna känns som ett jävla betongblock på min korta, svaga kropp.
Helst skulle jag viljat tage examen/studenten i år och flyttat,
utomlands kanske ! Bara ett år eller två,
och ja jag vet att man inte kan fly från sina problem,
men just nu så känns det faktiskt så för då slipper jag höra av mej till folk,
som egentligen inte vill ha med mej att göra,
för då har jag liksom inte tid att tänka på dom om jag gör något annat.
Aja, xoxo /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0