Dag 17 - Mitt bästa minne

Jag har alldeles för många bra minnen för att ha ett bästa !
Kan ju berätta om några iallafall ;
Alla somrar vid vindelälven, det är alltid så mysigt att vara där, helst med husvagn kan jag ju säga ;)
även fast jag och jonna hade det väldigt bra med tält med, när det väl ville fungera !
Gud, jag har för många för att kunna komma på, men alla stunder är bra minnen för mej ju,
jag älskar tiden när jag gör saker med mina vänner och allt, så det är sånt som man bara minns utan att man tänker på det liksom.
När jag var med Fia typ, vi gjorde inte så mycket jämt men jag minns att vi hade rätt kul fast vi typ skulle gå och lägga oss med för vi mindes fan inte dan efter vad vi pratat om och när vi kom på det vet vi inte varför :D det var bara filijox det där :)
Sen får ni gärna skriva några minnen med mej om ni kommer på något :) ?
Det vore great !

FREDAG

sitter just nu och väntar på att tiden ska gå, för runt 10 kommer mormor&morfar för att hämta mej,
dom ska till hudik så jag åker med eftersom vi ska till söderhamn med Bygg,
kommer tillbaka till Hudik runt fyra, då blir jag kvar där i en timma för att hålla EvePersson sällskap (:
sen kommer man hem till ljusdal vid halv sju så man får väl se vad man hittar på då, något förslag ?


Jag trodde jag skulle kunna ta det som hände och sen glömma att det var, det där, det bra.
Men jag kan drömma mej bort i den stunden, kvällen&morgonen.
Jag vill inte, jag orkar inte .. Blir ju så sårad av mej själv.
Kan du inte bara säga rakt till mej att dra åt helvete eller något så jag inte behöver tänka mer.
Men ändå kom jag fram till igår att jag ska sluta fundera på det,
men det går ju inte !




:* /



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0