Äcklad.

så jävla grymt förbannad att vissa personer inte kan vara ärlig,
man har frågat samma fråga några ggr och fått samma svar,
sen idag säger du helt plötsligt en sak som förstör allt.
jag känner mej så äcklad och irriterad så jag vill spy,
för så som du gjort gör man bara inte.
visst, man kan inte rå för känslor men för fan,
där gick nog gränsen för fräckhet.

sen finns det personer som kallar sej vänner,
dom som säger att dom ska höra av sej men man hör inget av dom på,
ja, kanske tre månader, minst !
sen när jag försöker så finns ingen tid ialla fall ..

Jag har varit hos grannen idag i alla fall och lekt lite med barnen,
och föräldrarna bjöd på mat för mamma jobba och Thomas var på möte.
Innan vi åkte på Ljusdal för att handla till min ensamma helg hemma
så packade vi det sista av mammas saker.
Sen klockan tre jobbade jag till fem, och fick mat av mamsen,
så när jag kom hem åt jag lite granna.
Sen tänkte jag åka till Ljusdal på fest men det förstördes,
pga det om det första jag skrev.

Nu börjar BigBrother utslagningen,
kanske gå och kräkas innan ...
:*


Kommentarer
Postat av: Louise

Känner igen det där med att man väntar på att "vännerna" ska höra av sig! Men man hör aldrig något! :/

2011-04-25 @ 21:20:21
URL: http://louisekristinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0