maaah !

nu är jag super glad, mitt liv är på gränsen till perfekt, förutom att jag inte har den jag vill och att jag inte skulle klippt mej korthårig ! men tur eh väl det att det växer ut (:
hänt ganska mycket i mitt liv sen sist jag skrev ! jag har piercat tungan klippt med korthårigt (som sagt) och jag är lycklig på riktigt :D höhö
nu har jag sportlov, det är skönt som fan ! igår btw så hade jag världens mysigaste dag ^^ först var vi på isen bra många timmar, sen drog vi på ljusdal och handla mat, kom hem och gjorde maten, tacopaj :D gött ! sen kom christian och fredlund så vi basta och kolla på film och hade allmänt trevligt (: men sen vare så att fredlund måsta ha snus och då tog vi en sväng på ljusdal med och självklart var polisen ute och christian fick böter :P lite kul men otur ;/
första gången jag satt i en bil som fick böter xD
aja, kanske uppdaterar lite bättre nu för ti'n (:
puss / e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0