Psst, säg ingenting.

Hej hörrni ! Jag har smygloggat in på Emelies blogg utan att hon vet något.
Jag tänkte bara säga att jag hemskt gärna vill att Emelie ska komma "hem"
nu ! Nu har jag varit ensam här i glada hudik tillräckligt länge !

Jag har ca 1OOO planer för oss två när hon kommer tillbaka, so much fun !
En massa chips, vinmys , böcks och ja.. dom andra 996 planerna får jag
inte plats att skriva här just nu men fyfan vad vi ska ha skoj denna vår.

Emelie.. förlåt att jag smygde mig in på din blogg men du känner ju mig.
och.. JAG ÄLSKAR DIG ! a lots of kisses !

Hej hörrni ! Detta är Emelie's otroligt snygga kusin Jonna-Li som har
smygloggatin på Emelies blogg utan att hon vet något.
(såklart, annars skulle jag inte behövt smyga om det)
Jag tänkte bara säga att jag hemskt gärna vill att Emelie ska komma
"hem" nu ! Nu har jag varit ensam här i glada hudik tillräckligt länge !
Jag har ca 1OOO planer för oss två när hon kommer tillbaka, so much fun !
En massa chips, vinmys , böcks och ja.. dom andra 996 planerna får jag
inte plats att skriva här just nu men fyfan vad vi ska ha skoj denna vår.
Emelie.. förlåt att jag smygde mig in på din blogg men du känner ju mig. (crazy)
och.. DU VET ATT JAG ÄLSKAR DIG ! a lots of kisses !
bilden bjussar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0