onsdag

nu har hela sommarlovet varit, börja med tre (?) veckors ledighet,
minns inte riktigt vad jag gjorde men kul vare nog för tiden gick fort innan man börja sommarjobba,
på grönytesskötsel, men jag fick inte klippa gräs för handledarn ;)
så jag fick gå runt och sopa kottar och plocka skräp !
fick istort sett pengar för att bara gå runt och strosa :) efter dom veckorna åkte vi sen till leksand,
familjen och eva&micke med familj.
shoppa en massa kläder i mora på vägen hem för det var super rea !
sen har jag varit till gävle med malin, mickis och pontus och shoppa,
hittade en massa trevliga saker.
Sen åkte jag och Jonna-li till lappland och var där i 4 dagar,
sen drog vi ner till strömsund och sov på hotell,
lite skillnad på att sova i ett läckande tält med en madrass som pyste luft ibland :P
på vägen hem stanna vi i östersund och tanka,
hitta då rusta, lindex och skopunkten så hitta på par högklackade skor, skitnööjd :D
sen stannade vi på några loppisar och kollade.
sen åkte vi direkt hem.
sen har jag bara vare barnvakt om dagarna och sove tidigt ;)
man har ju sommarlov för att ta igen sej !
om bara några dagar börjar skolan nu,
längtas efter att träffa alla vänner :D <3
Puss / EmelieEvaAnne-liSkoglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0